Po Soborze Watykańskim II Pan Bóg nie zmienił poglądów.

Zapraszam na mój nowy blog:

środa, 9 czerwca 2010

Oktawa Bożego Ciała - dzień 7: Matka Eucharystii

   Matka Eucharystii. W pięknej starej pieśni śpiewamy:
      Witaj Jezu, Synu Maryi,
      Tyś jest Bóg prawdziwy
      w świętej Hostyi.
   Eucharystia jest dzięki Maryi. To Ona przez swoje fiat pozwoliła, aby Słowo stało się Ciałem. Matka Eucharystii.
   W kolejnym dniu Oktawy Bożego Ciała byłem na Apelu Jasnogórskim, przed obliczem naszej Matki. Modliłem się za wszystkich Czytelników oraz we wszystkich intencjach mi polecanych. Modliłem się za mojego Tatę, który jest w szpitalu, a którego mam nadzieję dzisiaj odwiedzić. Modliliśmy się za powodzian. Ojcu Robertowi, który prowadził modlitwę apelową, podsunąłem kartkę z wypisaną intencją: o beatyfikację Sługi Bożego kardynała Augusta Hlonda, salezjanina. Przeczytał. Trzeba się częściej modlić o wyniesienie do chwały ołtarzy tego wielkiego Polaka.
   Wiele łask wymodlili ludzie przez wieki na Jasnej Górze. Ręka Pańska nie jest skrócona. Trzeba więc modlić się dalej z pełnym zaufaniem. Modlitwa jest zawsze potrzebna. Módlmy się jedni za drugich. Wiele dobra z tego będzie. Klękajmy przed Bogiem.
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.