Po Soborze Watykańskim II Pan Bóg nie zmienił poglądów.

Zapraszam na mój nowy blog:

wtorek, 15 czerwca 2010

Odpowiedzialność za Polskę


   Uśmialiśmy się dzisiaj z panią doktor. Był krótki dialog. Na zakończenie wizyty u lekarza zapytałem: - Na kogo pani doktor będzie głosować? Na Platformę? Odpowiedź była natychmiastowa: - Na pewno nie na Platformę! Ja powiedziałem: - Dziękuję! Co panią doktor ucieszyło i rozbawiło. I na tym zakończyliśmy wątek polityczny.
   Bardzo mnie cieszą spotkania z ludźmi myślącymi i wyciągającymi praktyczne wnioski z sytuacji, jaka jest. A jest destrukcyjnie i zawłaszczeniowo - ze strony jednej partii.
   Jak zapewne Szanowni Czytelnicy zauważyli, na pozycji priorytetowej na moim blogu pojawił się dział WYBORY PREZYDENCKIE 2010. Czytajmy, słuchajmy nagrań, myślmy, rozmawiajmy, przesyłajmy innym anonsowane tam linki (także do plików audio).
   Przed nami ważne dni. Niech dojrzewają w nas dobre decyzje - według kryteriów moralnych i odpowiedzialności za wspólne dobro, za Polskę, za człowieka - poczynając od najmłodszych, nienarodzonych, bo tu się zaczyna Polska - pod sercem matek, nie gdzie indziej. „Wszystko, co uczyniliście jednemu z tych braci moich najmniejszych, Mnieście uczynili. Wszystko, czego nie uczyniliście jednemu z tych najmniejszych, tegoście i Mnie nie uczynili" (Mt 25,40.45).
    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.