Po Soborze Watykańskim II Pan Bóg nie zmienił poglądów.

Zapraszam na mój nowy blog:

poniedziałek, 31 października 2011

Msza Święta w intencji naglącej


   Panią Aurelię z Warszawy poznałem przed wielu miesiącami na Krakowskim Przedmieściu w Warszawie w zaszczytnym kontekście codziennej wieczornej modlitwy pod Krzyżem. Zamówiła ona u mnie Mszę Świętą do odprawienia w dniu 30 października 2011. Zajęcia duszpasterskie w dniu wczorajszym uniemożliwiły mi odprawienie tej Mszy Świętej. Odprawiłem ją dzisiaj o godz. 11.00 w kaplicy Cudownego Obrazu na Jasnej Górze.
   Intencja tej Mszy Świętej była taka: O panowanie Chrystusa Króla w naszych Rodzinach i w naszej Ojczyźnie. W Polsce wczoraj odprawiono przynajmniej tysiąc Mszy Świętych w tej intencji.
  
   * * *
  
   Codziennie módlmy się w intencji naszej Ojczyzny!
   Codziennie gromadźmy się z Różańcem w ręku w miejscach publicznych!
   Chodzi o miejsca publiczne, ogólnie dostępne – w miastach, miasteczkach, na osiedlach, na wsiach, przy krzyżach, przy figurach, przy kapliczkach; w całej Polsce i za granicą.
   Módlmy się codziennie w tych miejscach za Ojczyznę odmawiając przynajmniej jeden dziesiątek Różańca!
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.