Po Soborze Watykańskim II Pan Bóg nie zmienił poglądów.

Zapraszam na mój nowy blog:

sobota, 11 września 2010

Krzyż ma stać w centrum Polski!


   7 września, w przeddzień święta Narodzin Najświętszej Maryi Panny, byłem na Jasnej Górze. Wszedłem do kaplicy cudownego Obrazu, ukląkłem i pozdrowiłem Pana Jezusa obecnego w Najświętszym Sakramencie. A potem zwróciłem się do Matki Bożej. Zaledwie rozpocząłem odmawiać Zdrowaś Maryjo…, pojawiła się w moim umyśle wyrazista myśl: Krzyż ma stać w centrum Polski!
   O godz. 18.30, przed Obrazem naszej Jasnogórskiej Wspomożycielki, odprawiłem Mszę Świętą o błogosławieństwo Boże dla czuwających pod Krzyżem na Krakowskim Przedmieściu w Warszawie. Podczas Apelu Jasnogórskiego o godz. 21.00 modliłem się za Polskę.
  
   Dzisiejsze modlitwy przy Krzyżu ofiaruję szczególnie w intencji wynagradzającej za niesłychane zniewagi i bluźnierstwa przeciwko Matce Bożej. Trzeba wynagradzać. Wynagradzajmy! Módlmy się w tej intencji i w tej intencji ekspijacyjnej zamawiajmy Msze Święte w swoich parafiach.
   Jutro imieniny Matki Bożej i rocznica wiktorii wiedeńskiej 1683. Naszą Matkę, Królowę i Wspomożycielkę pozdrówmy o wieczornej porze pięknymi słowami hymnu Ave, maris stella - módlmy się:
  
   Witaj, Gwiazdo morza,
   Wielka Matko Boga,
   Panno zawsze czysta,
   Bramo niebios błoga.
  
   Ty, coś Gabriela
   Słowem przywitana,
   Utwierdź nas w pokoju,
   Odmień Ewy miano.
  
   Winnych wyzwól z więzów,
   Ślepym powróć blaski.
   Oddal nasze nędze,
   Uproś wszelkie łaski.
  
   Okaż, żeś jest Matką,
   Wzrusz modłami swymi
   Tego, co Twym Synem
   Zechciał być na ziemi.
  
   O Dziewico sławna
   I pokory wzorze,
   Wyzwolonym z winy
   Daj nam żyć w pokorze.
  
   Daj wieść życie czyste,
   Drogę ściel bezpieczną,
   Widzieć daj Jezusa,
   Mieć w Nim radość wieczną.
  
   Bogu Ojcu chwała,
   Chrystusowi pienie,
   Obu z Duchem Świętym
   Jedno uwielbienie. Amen.

   * * *
  
Msza Święta:
   Za ś.p. Władysławę Kaglik.
   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.