Po Soborze Watykańskim II Pan Bóg nie zmienił poglądów.

Zapraszam na mój nowy blog:

czwartek, 23 września 2010

Odrobina poezji okolicznościowej...


   KRZYŻ SMOLEŃSKI

   Krzyżu,
   Co Syna Bożego
   Dźwigałeś
   Na swych ramionach

   Krzyżu,
   W Tobie jest Katyń
   I dusza polska
   Skrwawiona

   Krzyżu,
   Coś stał się symbolem
   Apokalipsy
   Smoleńskiej
   Wznieśli Cię
   Polscy harcerze
   Z potrzeby,
   Obywatelskiej

   Komu
   teraz wadzisz
   Symbolu
   Męki Pańskiej
   Wszak w Tobie
   Jest zbawienie
   I sprzeciw w ł a d z y,
   Szatańskiej

   Daj znak
   Prorokom fałszywym
   I wiernym tłumom
   Pątników
   I niech pamięć
   O Zmarłych
   Wyrośnie Tu,
   Na pomniku
   
      Janusz Łysogórski
      na zamówienie Generała Jana Grudniewskiego
      9.08.2010 r.
   
   * * *
   
   Tekst wiersza otrzymałem od jednej szlachetnej i zasłużonej Pani na Krakowskim Przedmieściu.
   Kilka osób już poinformowało mnie, że zamówiły Msze Święte w intencji wynagradzającej. Bogu dzięki! Czekam na dalsze dobre sygnały.
  
   * * *
  
Msza Święta:
   O błogosławieństwo Boże, zdrowie i  pełnię lat dla Jana K. i jego Rodziny.
  

1 komentarz:

  1. Dziś byłam na Mszy Św.,nawiedziłam 2 kościoły,ucałowałam 2 Krzyże, zamówiłam Mszę Św. w tej intencji wynagradzającej u Księdza w Jacka ale zamówię też w mojej parafii, akurat mam "Swojego" - tzn. Dobrego Proboszcza, KSIĄDZ JERZY gARDA TO JEGO DOBRY KOLEGA, MYŚLĄ I DZIAŁAJĄ W TYM SAMYM DUCHU :)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.