Po Soborze Watykańskim II Pan Bóg nie zmienił poglądów.

Zapraszam na mój nowy blog:

czwartek, 1 kwietnia 2010

Tu es sacerdos in aeternum

 
   Wczorajszy dzień w podróży. Jestem w swojej rodzinnej parafii. Dzisiaj rano uczestniczyłem we Mszy świętej, tzw. Mszy krzyżma,  w archikatedrze wrocławskiej.
   Poświęcenie olejów, odnowienie przyrzeczeń kapłańskich. Wielu kapłanów. Stosowna i mądra homilia arcybiskupa Mariana Gołębiewskiego, w której m. in. przypomniał chrystocentryczny aspekt kapłaństwa. Wobec różnych opinii na temat księży i oczekiwań świata stale aktualne pozostaje odniesienie do Chrystusa i wytrwała służba ludziom. Wielu jest kapłanów, którzy swoje życie tak realizują. O takich kapłanach goniące za sensacją media milczą.
   Dzisiejszą Mszę świętą ofiarowałem o świętość dla kapłanów oraz o nowe liczne i święte powołania.

2 komentarze:

  1. Odwiedzałam stary blog, będę odwiedzać i nowy.
    Pozdrawiam wiosennie
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  2. Do Moniki: dziękuję! Życzę owocnych dni Triduum Sacrum.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.