Po Soborze Watykańskim II Pan Bóg nie zmienił poglądów.

Zapraszam na mój nowy blog:

wtorek, 6 kwietnia 2010

Kilka myśli po Świętach


   Dzisiaj dzień w podróży. Jestem wdzięczny Panu Bogu za bogactwo łaski w świętej liturgii tych dni i za dar dobrych spotkań.
   Na święta cieszymy się lepszymi kulinariami. Powiem jednak nieco inaczej: wymagający umiar w sprawach stołu owocuje bardziej intensywnym światłem Ducha Świętego - takie jest moje doświadczenie z ostatnich tygodni. Dzisiaj ktoś mówił mi swoje świadectwo o dobroczynnej roli postu w kontekście modlitwy o nawrócenie bliźnich. Skuteczna modlitwa i skuteczny post.
   Pan Bóg ciągle nas uczy. Niezawodna szkoła.

   * * *

   Dzisiaj o godz. 22.55 w TVP2 film o Katyniu.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.