Po Soborze Watykańskim II Pan Bóg nie zmienił poglądów.

Zapraszam na mój nowy blog:

poniedziałek, 2 stycznia 2012

Msze Święte


   Nadrabiam nieco zaległości i podaję mały wykaz odprawionych Mszy Świętych. Pozostałe intencje mszalne, które przyjąłem do odprawienia, będę odprawiał sukcesywnie, w miarę możliwości – o czym poinformuję tutaj, na blogu.
   Za złożone przy tej okazji ofiary, składam Ofiarodawcom w imieniu własnym i w imieniu mojej wspólnoty zakonnej serdeczne Bóg zapłać!
  
   8.12.2011, Toruń, kaplica Radia Maryja: Dziękczynna za beatyfikację bł. Jana Pawła II (intencja zamówiona przez W. G.).
   15.12.2011, Poznań, kaplica SS. Karmelitanek: W intencji Ojczyzny (intencja zamówiona przez SS. Karmelitanki z Poznania).
   27.12.2011, Wrocław: O błogosławieństwo Boże, zdrowie i ochronę przed złem dla rodziny Darżynkiewiczów.
   28.12.2011, Wrocław: O Boże błogosławieństwo i opiekę Matki Najświętszej dla ks. proboszcza Józefa Piłata (intencja zamówiona przez D. i G. T. z Chełma).
   29.12.2011, Jasna Góra: Za zmarłych z rodziny Darżynkiewiczów.
   31.12.2011, godz. 11.30, Jasna Góra: O błogosławieństwo Boże dla osób, które w kończącym się roku duchowo i materialnie wspomagały moją posługę kapłańską, dla ich rodzin oraz środowisk, w których podejmują pozytywne działania (Missa in lingua latina).
   1.01.2012, godz. 00.00, Jasna Góra: O intronizację Jezusa Chrystusa na Króla Polski (intencja zamówiona przez D. i G. T. z Chełma).
   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.