Po Soborze Watykańskim II Pan Bóg nie zmienił poglądów.

Zapraszam na mój nowy blog:

niedziela, 8 stycznia 2012

Chrzest


   Święto Chrztu Pańskiego. Najważniejszy w dzisiejszym świętowaniu jest Pan Jezus i tajemnica Jego Chrztu.
   Jest to także okazja stosowna do podziękowania Panu Bogu, Kościołowi i Rodzicom za dar naszego Chrztu.
   Chrzest przyjąłem 13 października 1962 roku w kościele parafialnym pw. Św. Bonifacego we Wrocławiu przy Pl. Ks. Stanisława Staszica 4. Otrzymałem imiona Jacek Paweł. Szafarzem Chrztu był ks. Stanisław Draguła, chrzestnymi – już śp. – Józef Kaglik, mój dziadek i Helena Sipowicz, moja ciocia.
   Modliłem się dzisiaj za Kapłana, który udzielił mi Chrztu i za moich zmarłych Chrzestnych.
   Pan Jezus mówi:
   „Jeśli się ktoś nie narodzi z wody i z Ducha, nie może wejść do królestwa Bożego” (J 3, 5).
   „Kto uwierzy i przyjmie chrzest, będzie zbawiony; a kto nie uwierzy, będzie potępiony” (Mk 16, 16).
   W Sakramencie Chrztu niech Bóg będzie uwielbiony!
   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.