Po Soborze Watykańskim II Pan Bóg nie zmienił poglądów.

Zapraszam na mój nowy blog:

niedziela, 8 maja 2011

Jedna sprawa jest konieczna


   Pośród chaosu świata, pośród mędrkowania niektórych członków Kościoła, pośród przekręcania krystalicznej prawdy Ewangelii, pośród pomylonych pomysłów stawiania człowieka ponad Boga wybrzmiewa głos Pana Boga.
   Człowiek nie jest ważniejszy od Pana Boga.
   Ludzkie słowo nie jest ważniejsze od Słowa Bożego.
   Pan Bóg jest najmądrzejszy na świecie.
   Pan Bóg jest najważniejszy.
   Poucza nas Pan Bóg z troską i wyraziście: „Patrzmy na Jezusa, który nam w wierze przewodzi i ją wydoskonala” (Hbr 12, 2).
   Jedna sprawa jest konieczna: esse cum Christobyć z Chrystusem (Flp 1, 23).
   Aby to stało się faktem w naszym życiu słuchajmy codziennie krystalicznej prawdy Ewangelii i starajmy się Słowo Boże wprowadzać w czyn. Droga świętości.
   Razem ze św. Pawłem mówię dzisiaj do tych, którym jako kapłan głoszę Słowo Boże: „Trzymajcie się mocno Słowa Życia, abym mógł być dumny w dniu Chrystusa, że nie na próżno biegłem i nie na próżno się trudziłem” (Flp 2, 16).
   „Trzeba bardziej słuchać Boga niż ludzi” (Dz 5,29).
  
   * * *
  
Msza Święta:
   5.05.2011:  Za śp. ks. Stanisława Snarskiego SDB.
   6.05.2011:  Za śp. ks. prof. Ryszarda Rubinkiewicza SDB.
  7.05.2011:  O błogosławieństwo Boże i zdrowie dla mojego taty Stanisława – w przeddzień imienin.
   8.05.2011:  Zgodnie z wolą Ofiarodawcy.
    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.