Po Soborze Watykańskim II Pan Bóg nie zmienił poglądów.

Zapraszam na mój nowy blog:

czwartek, 5 sierpnia 2010

Krótki cykl o pożytkach korzystania z katolickich mass mediów - cz. 8

   Wielu pielgrzymuje w tych tygodniach na Jasną Górę. Szlachetni warszawiacy pielgrzymują na Krakowskie Przedmieście, aby się modlić przy Krzyżu. Patrząc na katolickie mass media możemy powiedzieć, że ich codziennością jest pielgrzymowanie.
    Tak powiem najprościej: dzięki Radiu Maryja i Telewizji Trwam w ilu już mogliśmy być parafiach, diecezjach, sanktuariach, zakonach, wspólnotach, miejscach uroczystości ważnych i wydarzeń aktualnych. Tak tworzy się wielka wspólnota modlitwy. I tak poznajemy dobro, które dzieje się w Polsce, w świecie, w Kościele. Wiele dobra się dzieje i łaska Boża działa w sercach ludzi. Więc? Za wszystko Bogu niech będą dzięki.
   W dziale Transmisje znajdziemy blisko 800 plików dźwiękowych tylko z ostatnich 4 lat. A przecież to nie wszystko. Spotkań było o wiele więcej i lat więcej… Warto sobie spokojnie przejrzeć przynajmniej fragment tej listy. Trzeba Panu Bogu dziękować za to wielkie dobro medialnego pielgrzymowania. Dzięki niemu Pan Jezus i Matka Boża chodzą sobie po Polsce i po świecie, i pukają do serc ludzkich. Odwiedzają nas. Trwa siew Słowa Prawdy.

   * * *

   Wczoraj na jednym lewackim portalu „wisiało” zdjęcie z Krzyżem w bardzo nieprzyzwoitym kontekście. Skandal. Wysłałem zdecydowany protest. Zdjęcie zostało usunięte. Trzeba reagować. Reagujmy!!!

   * * *

   Dzisiaj pierwszy czwartek miesiąca, więc jeszcze słowo o Eucharystii. Na mojej stronie jest do dyspozycji Skrzynka intencji, do której możemy wpisywać nasze prośby i podziękowania. Pokornie przypomnę, że we wszystkich tych naszych intencjach modlę się codziennie i do tego samego zachęcam miłych Czytelników.
   W związku z tą inicjatywą dołączam od dzisiaj nową możliwość zamawiania Mszy Świętych. Tak się składa, że dzięki życzliwości moich Przełożonych mam obecnie możliwość dysponowania intencjami i terminami odprawiania Mszy Świętych. Msza Święta jest Źródłem wszelkich łask, otrzymujemy tu wszystko, bo otrzymujemy Chrystusa i Jego dobroczynną łaskę.
   Jeśli pragnęlibyśmy zamówić Mszę Świętą w bliskich nam intencjach, za żywych czy zmarłych, możemy skontaktować się ze mną. Więcej szczegółów umieściłem na samym dole strony pod hasłem Msza Święta.

   * * *

   Ostatnio rozmawiałem z życzliwym mi człowiekiem, który powiedział mi, że ta moja strona internetowa jest trochę skomplikowana. Trzeba się trochę wczytać, zapoznać. Życzliwe i pożyteczne rady warto uwzględnić.
   Aby więc uprościć nieco układ strony, dzisiaj „odchudziłem” dział wstępny, aby był bardziej przejrzysty. A elementami zasadniczymi pozostają: alfabetycznie uporządkowany, rozbudowujący się dział tematyczny (pod flagą) oraz codzienne wpisy „blogowe”. Do tego dochodzi kilka elementów duchowo-pomocowych umieszczonych nad flagą oraz kilka motywów już zupełnie u dołu strony. Przepraszam, to taka mała metodologiczna „egzegeza” tej strony. Basta :)

   * * *

Msza Święta dzisiaj:
   O Światło Ducha Świętego dla pasterzy Kościoła w Polsce.
   

2 komentarze:

  1. Faktycznie, strona trochę skomplikowana, dziś trochę bardziej się rozejrzałem, dzięki czemu znalazłem ten wpis z RSS :) Ale wartościowa, dlatego czytam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. patryk411:
    Dziękuję i zapraszam nadal.
    Szczęść Boże!

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.