Po Soborze Watykańskim II Pan Bóg nie zmienił poglądów.

Zapraszam na mój nowy blog:

poniedziałek, 31 maja 2010

Radio Maryja to duży dar Boży


   W dzisiejsze święto - nawiedzenie Najświętszej Maryi Panny - w ostatni dzień miesiąca maryjnego, dziękuję Panu Bogu za dar radia noszącego imię Maryi. Tak jak Elżbieta przyjęła z wdzięcznością i radością Maryję do swojego domu, tak ja przyjmuję z wdzięcznością i radością Radio Maryja do swojego domu.
    Co mi przynosi? Codzienną Mszę świętą i modlitwę, wieczorny Apel z Jasnej Góry, Słowo Prawdy, katechezę, czwartkowe rozważania o duchowości, głos Papieży, Biskupów i kapłanów, wykłady wybitnych intelektualistów, ludzi nauki, filozofów, teologów, ludzi sztuki, kultury, polityków, publicystów, prezentację aktualnych faktów, wydarzeń, opinii, ciekawe felietony, troskę o Polskę, spotkania z ludźmi, którzy mają coś rzeczowego do powiedzenia, głos dorosłych, młodzieży i dzieci, otwarty mikrofon dla Polaków w kraju i za granicą.
   Trzeba także jasno zauważyć rolę, jaką odgrywał i odgrywa w założeniu i funkcjonowaniu Radia o. dr Tadeusz Rydzyk CSsR. Ten gorliwy kapłan redemptorysta nie oszczędza się, wraz z zespołem kapłanów i ludzi świeckich, aby zapewnić Radiu byt i funkcjonowanie - dniem i nocą. Okazuje się dobrym gospodarzem.
   A jeśli ktoś prostacko pyta o kwestie materialne, to odpowiem nie prostacko i prawdziwie: ja Radio Maryja wspomagam - materialnie i regularnie.
   Radio Maryja to duży dar Boży. Takim jest dla Kościoła i dla milionów Polaków w kraju i za granicą.

   A kto jeszcze nie widział, ten dobrze wykorzysta czas, oglądając z uwagą - od A do Z - taki oto sympatyczny reportaż o prostym tytule: Radio Maryja kocham, lubię, szanuję. Tam wypowiadają się ludzie, którzy myślą.

   * * *

   Zainaugurowałem nowy dział "Liberalizm". Zapraszam.
   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.