Po Soborze Watykańskim II Pan Bóg nie zmienił poglądów.

Zapraszam na mój nowy blog:

piątek, 23 marca 2012

Tylko dobre wiadomości



   Przywilejem jest głosić Słowo Boże.
   Przywilejem jest siać zdrowe – niezmutowane – ziarna katolickiej doktryny.
   Przywilejem jest usłużyć po kapłańsku duszom konsekrowanym, kontemplacyjnym.
   Za czas i owoce rekolekcji u Sióstr Karmelitanek niech Bóg będzie uwielbiony.
   Przy tej okazji przypomniałem sobie pewien sympatyczny epizod o mądrej reakcji pewnej przeoryszy, o której tak pisał Julien Green w swoim Dzienniku:
   „Pewien zakonnik rozpoczął rekolekcje słowami: «Moje siostry, jak widzicie, nie pokłoniłem się Przenajświętszemu Sakramentowi. To już należy do przeszłości». Przeorysza stuka kosturem, przerywając mówcy: «Rekolekcje skończone»”.
   No tak. Oczywiście nie rozpocząłem tak rekolekcji. A Matka Przeorysza kosturem nie zastukała. Nie było takiej potrzeby. Bo to były katolickie rekolekcje. Bezpieczne.
   Miłym Czytelnikom, którzy pomodlili się w intencji dobrych owoców rekolekcji składam serdeczne Bóg zapłać.
   I jeszcze jedno. Jak obiecałem, poprosiłem Siostry, aby modliły się we wszystkich intencjach wpisywanych tutaj do „Skrzynki intencji”. Siostry obiecały, że będą się modlić. I to także jest dobra wiadomość.
   Módlmy się jedni za drugich.
   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.