Po Soborze Watykańskim II Pan Bóg nie zmienił poglądów.

Zapraszam na mój nowy blog:

wtorek, 9 sierpnia 2011

Przeprowadzka


   Nadejdzie dla każdego z nas dzień ostatecznej przeprowadzki. Pan Jezus mówi: „W domu Ojca mego jest mieszkań wiele. Gdyby tak nie było, to bym wam powiedział. Idę przecież przygotować wam miejsce. A gdy odejdę i przygotuję wam miejsce, przyjdę powtórnie i zabiorę was do siebie, abyście i wy byli tam, gdzie Ja jestem” (J 14, 2-3).
   Kolejna przeprowadzka przypomina mi o tych najważniejszych perspektywach.
   Na drzwiach mieszkania, do którego się wprowadzam mój poprzednik zostawił po sobie napis: „Nie ma końca dobru, które możesz czynić, jeśli nie przejmujesz się tym, kto zostanie za to pochwalony”.
    

2 komentarze:

  1. PIĘKNE PRZESŁANIE, BUDUJĄCE. DZIĘKUJĘ KSIĘŻE JACKU ZA MĄDROŚĆ, WIARĘ I SERCE. SZCZĘŚĆ BOŻE W NOWYM MIEJSCU ZAMIESZKANIA.
    Adela N.

    OdpowiedzUsuń
  2. Do Adeli: dziękuję.
    Uprzejmie przypominam, że reguły odnośnie do komentarzy znajdziemy klikając na link "Nasze ZASADY!", pod zegarem.
    Piszę tutaj pod pełnym imieniem i nazwiskiem. W ramach zwyczajnej ludzkiej wzajemności publikuję tylko komentarze osób, które nie lękają się ujawnić swojej tożsamości. Chyba nie ma się czego bać?

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.