Po Soborze Watykańskim II Pan Bóg nie zmienił poglądów.

Zapraszam na mój nowy blog:

czwartek, 11 sierpnia 2011

Jasna Góra


   Dziękuję Panu Bogu za to, że etapami prowadzi moje życie przez stolice: Wrocław – stolica Dolnego Śląska, Kraków – dawna stolica Polski, Rzym – stolica chrześcijaństwa, Warszawa – stolica Polski, Częstochowa – duchowa stolica Polski.
   Ostatni rok był dla mnie czasem w blasku Krzyża, teraz jest czas w blasku Jasnej Góry.
   Dzisiaj zatrzymałem się dłużej na Jasnej Górze. Miałem kilka życzliwych rozmów. Miło mi było usłyszeć przychylne słowo oceny mojej audycji sprzed tygodnia o modlitwie za Polskę w Radio Maryja. Odprawiłem Mszę Świętą. Uczestniczyłem w Apelu Jasnogórskim, mając świadomość, że w centrum Warszawy, na Krakowskim Przedmieściu zgromadzeni są Polacy, którzy dzięki Radiu Maryja w nim uczestniczą.
   Po godzinie 22.00, dzięki połączeniu telefonicznemu, skierowałem kilka życzliwych słów i udzieliłem błogosławieństwa osobom, które dzisiaj modliły się przed Pałacem Namiestnikowskim w Warszawie.
   Zainteresowanym podaję miłą informację: Jasna Góra ma także swoje radio – nazywa się Radio Jasna Góra. Można je słuchać przez internet. Dobry głos!
   Natomiast strony internetowe Jasnej Góry są następujące:
   * Jasna Góra
   * Biuro Prasowe Jasnej Góry
   
    * * *
    
   Uprzejmie proszę osoby, które zamawiały u mnie Msze Święte o śledzenie informacji o odprawionych Mszach Świętych, które zwykle umieszczam jako ostatni element wpisu danego dnia. Zamówione Msze Święte odprawię najszybciej, jak będzie to tylko możliwe. W razie jakichkolwiek wątpliwości proszę o kontakt mailowy, bądź podanie swojego adresu mailowego w ramach komentarza (nie będę publikował takiego wpisu, odpowiem mailem).
  
   * * *
  
   Msza Święta - Jasna Góra:
   O uzdrowienie przez Eucharystię ze zranień objawiających się w lęku wysokości.
    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.