Po Soborze Watykańskim II Pan Bóg nie zmienił poglądów.

Zapraszam na mój nowy blog:

środa, 27 lipca 2011

Relacja z Wrocławia 27.05.2011


   Jest już dostępne nagranie z mojego spotkania, które miało miejsce w dniu 27 maja 2011 r. w Parafii Chrystusa Króla (salezjanie) przy ul. Młodych Techników 17 we Wrocławiu.
   To moja parafia rodzinna, a udałem się tam na zaproszenie ks. dr. Henryka Łuczaka SDB. Jak się okazuje, czasami można być prorokiem we własnej ojczyźnie. Gwoli ścisłości dodam, że na spotkaniu były obecne także osoby spoza parafii.
    
   Materiał podzielony jest na cztery części:
      cz. 1 video
      cz. 2 video
      cz. 3 video
      cz. 4 video
   
   W razie trudności z odtwarzaniem można zmienić tryb odtwarzania, wybierając – u dołu pod ekranem – niższą jakość transmisji.
   Nagranie oczywiście jest dostępne w chronologicznie uporządkowanym dziale „Moje wystąpienia, artykuły i książka” – pod zegarem.
   Serdecznie dziękuję osobom, które dokumentują moje spotkania. Cenna praca, bo daje możliwość kontaktu tym, którzy w spotkaniach uczestniczyć nie mogą a są życzliwie zainteresowani poruszaną problematyką.
   
   * * * 
   
Msza Święta:
   26.07.2011: O błogosławieństwo Boże dla Anny – z okazji imienin.
   27.07.2011: O uzdrowienie przez Eucharystię relacji córki z matką.
    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.