Po Soborze Watykańskim II Pan Bóg nie zmienił poglądów.

Zapraszam na mój nowy blog:

sobota, 3 grudnia 2011

„W blasku Jasnej Góry” – kilka informacji (1)


   Z datą – znaczącą! – 11 listopada 2011 została wydana książka W blasku Jasnej Góry. Chciałbym tutaj – w kilku odcinkach – umieścić nieco informacji na jej temat.
   Dzisiaj, w maryjny pierwszosobotni wieczór, napiszę tylko, że pierwszym ważnym elementem książki jest modlitwa do codziennego odmawiania, której towarzyszy reprodukcja obrazu Najświętszej Maryi Panny Częstochowskiej:

Akt zawierzenia Niepokalanemu Sercu Maryi,
Królowej Polski

   Niepokalana Matko Jezusa i Matko moja – Maryjo, Królowo Polski! Biorąc za wzór Błogosławionego Jana Pawła II mówię dziś: cały(a) jestem Twój(a). Twojemu Niepokalanemu Sercu zawierzam całego(ą) siebie, wszystko czym jestem; mój umysł, serce, wolę, ciało, zmysły, emocje, pamięć, zranienia, słabości, moją przeszłość od chwili poczęcia, teraźniejszość i przyszłość wraz ze śmiercią cielesną – każdy mój krok, czyn, słowo i myśl. Twojemu Niepokalanemu Sercu zawierzam także moją rodzinę i wszystko, co posiadam. Tobie oddaję wszystkie moje prace, modlitwy i cierpienia.
   Ty najlepsza Matko chroń mnie i moich bliskich od Złego. Upraszaj nam łaski potrzebne do przemiany i uzdrowienia. Prowadź po drogach życia i posługuj się nami do budowania Królestwa Twojego Syna Jezusa Chrystusa – jedynego Zbawiciela świata, od którego pochodzi wszelkie dobro, prawda i życie. Amen.
  
   Imprimatur, Bp Jan Wątroba, Częstochowa, 2.10.2008 r., L. Dz. 807.

  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.