Po Soborze Watykańskim II Pan Bóg nie zmienił poglądów.

Zapraszam na mój nowy blog:

sobota, 31 grudnia 2011

Dziękuję!


   Ostatni dzień roku skłania mnie do prostej realistycznej refleksji: wszelkie dobro zawdzięczam Panu Bogu i ludziom. A skoro tak jest, to miłą powinnością jest wdzięczność.
   Wszystkim, którzy w ciągu kończącego się roku zaszczycili mnie
   * duchową i materialną pomocą,
   * życzliwą i rzeczową współpracą,
   * dzieleniem się refleksją, książką, artykułem, linkiem, czasem, rozmową,
   * wspólnotą myślenia o sprawach istotnych,
   serdecznie dziękuję!
   
   Wczoraj otrzymałem piękny dar: Missale Romanum, Editio Typica Tertia, A.D. MMVIII. Ofiarnym Darczyńcom składam serdeczne wyrazy wdzięczności. Dla mnie korzystanie z tego Mszału będzie kolejnym krokiem dojrzewania ku zaszczytnej celebracji najdoskonalszego aktu kultu: Mszy Trydenckiej. Canon Romanus in lingua latina – nieodzownie będę celebrował.
   Wyrazem mojej wdzięczności dla wszystkich, którym zawdzięczam jakiekolwiek dobro w dobiegającym końca roku, będzie Msza Święta, jaką odprawię dzisiaj na Jasnej Górze. Posłużę się Missale Romanum.
   Szanowni Państwo, słowo błogosławieństwa niech stanie się dla nas faktem w Roku Pańskim 2012:
   „Niech cię Pan błogosławi i strzeże. Niech Pan rozpromieni oblicze swe nad tobą, niech cię obdarzy swą łaską. Niech zwróci ku tobie swoje oblicze i niech cię obdarzy pokojem” (Lb 6, 24-26).
   Felix sit per annum novum!
  

1 komentarz:

  1. Bóg zapłać.
    Wdzięczni za wszelkie dobro, które za pośrednictwem Księdza na nas spłynęło i spływa, odwzajemniając się modlitwą i służbą Prawdzie
    Irena - Ewa i Jerzy Zygarłowscy.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.